CherryStory


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

::loneliness:: / merungut time!
                  Assalamualaikum uols.. =)  anda sunyi??  taip on riuh dan hantar ke ***** ha ha ha.. merapu je lebih.. takde la, sebenarnya aku merasa sangat sangat sangat kesunyian.. Alahaii lambatnye my bestie balik! huuu.. rindu sangat kat budak bucuk sorang nih! kenapa perlu ada PLKN?? kalu takde kan bagus.. ngekss! tunggu aku jadi PM dulu la baru PLKN ni dihapuskan! kih kih kih... (memang tak la)

               Balik dari sekolah je terus terperap je dlm umah sampai la keesokkan harinya pula aku keluar pegi sekolah balik! aku rase macam tak nak taip je perkataan sekolah nih... menyemak! haiissh!! tension betullah, terus teringat kerja sekolah yang berlonggok-longgok tuh.. kenapa la form 6 mesti di sekolah?? dan masih terikat dgn peraturan sekolah yang amat menyiksa jiwa dan raga! (lambatnye cuti)

             Hari ni 11.10, dan 16.10 ni aku exam lagi!! haaaa.. mmg tak bersedia sangat.. aku takut pointer aku jatuh merudum!! oh tidakk! teramat stressss.. sejarah oh sejarah! kau m'bunuhku!!



ok la uols, ida, please back to reality!! tata.. >.*

0 comment[s] | back to top