CherryStory


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

sedih!



             Assalamualaikum bloggers.. anda semua sihat?? tade ape-ape yang penting pun dlm entry aku kali ni cuma sekadar nak luahkn rase hati yang tak terluah je... Maklum la my bestie aku dah pergi PLKN so aku tade tempat nak kongsi-kongsi cerita ni....

             Aku tak tau la kenapa sejak kebelakangan ni aku mudah je rase sedih..... boleh dikatakn dlm semua bende aku buat mesti berkaca mata aku ni....... bukak fb je, bace post kawan-kawan yg sedih-sedih je mesti nanges!hmmmm......... sensitifkah aku?? lagi satu bila duduk sorg-sorg, yg ni lagi la... jenis aku, aku suka remind balik kehidupan aku sebelum ni.... susah!! aku ingat-ingat balik betapa susahnya mak ayah aku nk besarkan aku.. =( sampai sekarang pun nak tengok muka ayah aku pun payah! ayah aku just balik dua bulan sekali je.. sampai macam tu sekali sebab nak sara family kan... dah memang rezeki ayah aku kat ctu.. bersyukurlah... I MISS MY DAD!!!

          Ape-ape pun aku tetap bersyukur di atas  segala yang Allah S.W.T  pinjamkan kpd aku... aku susah! tapi ade lagi hamba Allah yang lebih susah.... please smile ida!! =) heee~ camtu la....  ok babai...

         

0 comment[s] | back to top