CherryStory


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Gigi meragam!!!


       Assalamuaikum dear.. ari ni aku xpegi skolah pon,. tapi bukan sebab aku malas ok! tapi ni ha, gigi aku meragam! bukan nk kata, tapi setiap kali bulan puasa, xdela bnde lain yang sakit.. mesti gigi!! arrgghh!!!! sakit gigi ni rase dye macam sakit nak beranak tau! (woiit ida kau dah penah beranak kew?? pepandai je kau ni!!!) hihhi.. xdela, tapi orang tua2 cakap sakit gigi nom dua sakit selepas sakit bersalin.. betulkah???  betol la kot kan.. sebab sakit gigi memang perit sangat-sangat!
   
      Sebab tu la aku x pergi sekolah, aku takut nanti aku melalak kat dlm kelas tu..kalo kat umah ni xpe la aku nak melalak sekuat hati aku pn..okla, perit dah ni.. tata uols! =)

0 comment[s] | back to top