CherryStory


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Horeeyyyy!!!



                                                          Assalamualaikum cutiess.. =)


          haa, korang  baca tajuk pun dah tau yang aku ni tgh hepy+bergumbira+senang aty= gedikkss jewpp... ahakkss.. hehehe, memang aku tengah hepi pon becoz exam is over! lalalala.. memang lega giler bila exam dah abis ni... kalau tak memang tak senang duduk aku ni memikirkan soalan apa yang akn keluar.. tapi,, senang ati-senang ati jugak aku ni.. ntah pape je aku jawab exam kali ni..nasib la kau result! alah.. biasala ni kan first exam aku in form 6 ni kan.. xpe la tingtong-tingtong skit pn, nak wat camne dah,, dh dlm ati ni excited nak beraya,.. mintak maap banyak2 ye cikgu-cikgu.. saye budak baru belajar.. hihihi..

          occey occey occey! xmo cakap pasal exam lagi,, tak shukerr! sebab aku jwab exam macam ce**ka! hihihi.. ok paragraph ni nak feeling-feeling pasal raya je ok.. ari ni pun last sekolah td untuk cuti raya ni.. suke sangat-sangat la aku ni kalau bab cutie! i loiikee!! kitorang kat sekolah tadi dah bersalam-salaman dan bermaaf-maafan segale bagai dah pn td.. persiapan raya aku belum beress lagi,, esok nak shopping barang raya with my family tercinta! wahh kau ida, time shopping baru nak tercinta kan??!! hihi nak buat camne kan.. (muke manja) wekss! ape-ape pon,  memang family is number ONE occey.. okla, di kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat hari raya buat seluruh umat islam.. maaf zahir dan batin.. =) semoga raya kali ini membawa seribu satu makna buat kita semua.. buka sekolah nanti, pada 5/9 aku sambut hari raya dekat sekolah with my sweethearts friends n my lovely teachers.. x sabar tau.. hihi.. ok stop, tata! hugss for u!

0 comment[s] | back to top