CherryStory


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Salam Aidilfitri
Assalamualaikum dear...

            Amacam raya korang?? hehe.. buat-buat tanye pulak..  bukan maen lagi korang beraya kan.. meriah baju-baju raye semua..semuanya sedondong jep.. yang couple tu jalan kepit-kepit je dgn pasangan masing-masing.. jealouss aku!! hihihihi..

          Bagi aku raye taon biase-biase jela,, mcm taon-taon yang lepas jugak.. tade yg gempak sangat kot.. yela adik-beradik aku ni tak ramai pon,, yang sulung pon tak kahwin lagi.. memang tak ramai la.. yang datang umah pon just mak-mak sedare je.. pastu adela budak-budak kecik datang mintak duit.. hihi.. aku pon tak b'jalan sangat la taon ni.. malasss!!  raye pertama aku pegi umah best-best girlfriend aku je.. raye ke-2 pon sebelah pagi je aku temankan nurul pi umah kawan die.. raye ke-3 langsung tak kemana-mana.. tak de mood la.. assignment b'longgok lagi tuh.. huhh!! ni aku selitkan gambar aku beraya.. tengok je la.. klau tak nak tengok pon tak pe.. saye tak kisah.. (^.^)

ni syafiqah dan liyana.. shomell kan?? hihihi..


ni kami bertiga di rumah liyana..  =)


lagi-lagi..huhuhu..

tokey belog.. x shantekk.. hehehe.. dobokk je kan.. lalala..

ok.. thats all.. tata.. muahhsss! =)

0 comment[s] | back to top

ni syafiqah dan liyana.. shomell kan?? hihihi..


ni kami bertiga di rumah liyana..  =)


lagi-lagi..huhuhu..

tokey belog.. x shantekk.. hehehe.. dobokk je kan.. lalala..

ok.. thats all.. tata.. muahhsss! =)