CherryStory


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Ngader-ngader jer pon..
              Assalamualaikum uolss... kali ni agak lewat aku berceloteh kat cni, tapi nak tuliss jugak! hehe.. [ngaderr jer] walopon mate dah rabakk!! biase la aku ni tetibe je nak update belog walopon tade yang menarik pon nak share dgn korang..

             Aku ni asal online je, first! on kan mukebuku aku dulu la.. second! aku akan carik gosip-gosip panass!! hahaha... n then barula aku jenguk-jenguk blog org.. hihi.. takde keje kan!!! padahal keje sekolah b'timbung lagik.. inilah puncanya aku meroyan nak update jugak ni.. pantang tengok belog org, tibe-tibe rase update jugak.. hehe, tapi takpe.. esok kan tak sekolah, so aku boleh la tidoq lewat sikit malam ni naaa..

ala cutenyer gafi nih tidoq!
           Tapi nampaknye aku tak berjaya jugak nak tidoo lewat.. ni mate aku pon dah layu ni.. tak boleh lagi nak buke! ok la, aku dah nak start kembara maya ku ini.. gudnite, babai!! =)

0 comment[s] | back to top

ala cutenyer gafi nih tidoq!
           Tapi nampaknye aku tak berjaya jugak nak tidoo lewat.. ni mate aku pon dah layu ni.. tak boleh lagi nak buke! ok la, aku dah nak start kembara maya ku ini.. gudnite, babai!! =)