CherryStory


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Kecewa! ;-(..
                   



              Assalamualaikum teman-temanku... hmmmm.. susah untuk aku ceritakan tentang isi hati aku kpd kawan-kawan aku.. bukan aku tak percaya kat diorang tapi... entahla aku pun memang jenis tak suke sangat nak ceritakan masalah peribadi ni.. Aku ni manusia biase je pon, b'gelegak jugak bile aku simpan perasaan ni sorang-sorang! so kat sini je tempat meluahkan segalanya..

                    Aku sebenarnya kecewa,sedih,rasa tersisih sangat-sangat dgn kawan aku yang sorang ni.. Die seolah-olah mghukum aku! kalau la die tu aku baru kenal sehari dua tak pe la jugak, ni aku kawan dgn dye dah lebih 2 tahun.. bukan setakat kawan biase-biase je.. aku da anggap dye macm sibling aku sndiri.. entahlah, mungkin ade sebabnye tersendiri layan aku sebegini rupa.. tapi salahkah aku ingin menbuat keputusan sendiri??this is my life! of course i who must characterize life of me! not that she or others.. my parents pon never forced any of the things i do not like! inikan pulak dye yang sibok-sibok nak tentukan hal aku.. 

                Sabar-sabar aku pun ade batas jugak! takkan la hal aku tak nak ikut cakap kau, kau naik angin dgn aku tak tentu pasal! ikut suke je nak layan aku macam ape pon.. aku pun ade perasaan gak.. aku sangat hargai segala nasihat & pertolongan dari kau, tapi tak semestinya kau bebas nak konker idop aku.. 

               Bekak je ati aku ble dye layan aku macam tu! biarlahh.. selame ni pon aku je yg terhegeh-hegeh jage perasaan kawan-kawan! perasaan aku??! hati aku??! hmm.. tapi ni la realiti kehidupan, kawan bertaon-taon! rupenya aku tak pernah kenal lagi kau! n aku harap ini hanya sementara.. >-<

0 comment[s] | back to top