CherryStory


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Final exam


                  Assalamualaikum uols.. meh sini jap, kite sembang-sembang.. heee~ sembang tengkorak hang! hurmmm.... tensionnye aku minggu ni, ye la sekarang ni kan aku sedang menduduki peperiksaan akhir tahun.. cepatla la tamat wahai exam!! amboi amboi amboi baru jawab dua paper dah nak tamat.. hua hua hua..  pengajian perniagaan2 & bahasa melayu2 dah beress, tu pun entah pape je aku jawab.. esok pulak takdela paper kejam sangat just pengajian am2 & seni2 je.. (pengajian am tu agak kejam la) then lusa ade paper sejarah1, oh tidakkss! sejarah m'bunuhku! sebenarnya bukan aku tak minat sejarah ni, tapi super susah!

              3/11 baru tamat exam.. gile lame kan??! seriously memang tension sangat.. dah la aku tengah bengang dgn sorang budak nih.. whatever la, aku tak kesah pon! kalau dye boleh buat aku macam ni, aku seribu kali boleh balas balik kat dye.. poooorraaaahhh!!!!  ingat kau baik, rupanye perangai cam haram jugekk.. ape-ape pon, aku just nak concentrate for my exam.. tak nak pointer aku jatuh... ok la, uol please pray for me success in this exam ok! muahhs.. hugs* for u! tata.. ;D

0 comment[s] | back to top