CherryStory


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Keuntungan mac 2012
        Assalamualaikum w.b.t 
aduhai belog aku nih, dah b'sawang bagai! serious, sejak kembali brsekolah ni memang tade mase nak berbelog sume ni.. memang tak sempat dan boleh cakap memang takde mood langsung nak update blog.. sigh* ya Allah baru aku tahu betapa banyak dugaan masuk form 6.. =( lebih-lebih dah naik upper 6.. memang tak sempat nak cover esemen yang datang umpama air..  result TOV baru ni memang mengecewakan, tak sampai hati aku nak bagitau result dkt mak dgn ayah..  sekarang ni dah bulan 3.. cuma ada around 7 bulan je lagi untuk aku berusaha! wish me luck ok.. =)

Ok, banyak perkara happy dan perkara yang m'buatkan aku tension dalam bulan mac ni, bulan jan, bulan feb tak yah cerita la kan sebab memang aku sangat stress! so bulan mac tercinta dapat buat aku tersenyum sampai telinga.. hikss, ok aku cerita perkara- perkara happy dulu ye.. first, awal-awal bulan lagi aku dah dapat fon baru.. wahh happy sangat, thanks my dad.. walopon bukan beribu regenye.. my dad hadiahkan samsung galaxy y! first time pakai smartphone tau.. huhu.. second, bulan ni jugak ade 1 week school holiday.. time for rest... walopon esemen b'lambak.. aku ignore kan je esemen tu... huehuehue.. 

Yang membuatkan aku down bulan ni ialah kerja kursus seni visual akan bermula!!  maka akn bermula lah migrain aku dan akan stop pada bulan julai.. lame giler kan..  nekad! taon depan tak nak sekolah dah.. o.O
Ok, stop here.. bai bai!



you all make me happy in distress!


0 comment[s] | back to top

you all make me happy in distress!