CherryStory


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

cuti-homework-bosan!
                        Assalamualaikum w.b.t  Firstly nak bagitau skarang aku tengah cuti panjang.. heeee~  ye la kan aku nih budak sekolah lagi, alaa cuti penggal akhir tahun.. walopon aku tau yang kamu sume dah tahu, biorr lerr nak bagitau jugak! huehuehue... memang aku suke sangat-sangat la part ni kan, hehe.. yes! syoknye duk umah, rileks-rileks, lepak-lepak di petang hari with my bestie.. =)=) arrgghhhh!!! tu sume dah set dalam kepale ni... tapi bila kenangkan homework yang sangat sangat sangat banyak tu.. rase-rasenya tak cuti sangatla aku.. nikan pulak nak kerja.. memang tak la!  mule tu memang ingat nak kerja sebulan tapi terpakse dikanselkan la.. bayangkanla, homework untuk seni visual SAHAJA aku kena siap 20 lukisan... takmo takmo takmo!   subject laim toksah citer ler..   tapi yela.. bila aku duduk sorang-sorang, aku tertanya-tanye dah abis ke 6 bawah ni... taon depan masuk sekolah balik da 6 atas dah aku ni... alahaiii, sekejapnye waktu berjalan... agak-agak camane kehidupan aku next year.. wallahuallam.... terbit rase bersyukur sangat coz aku masih lagi diberi kesempatan untuk meneruskan hidup ni disamping insan-insan tersayang... taon depan dah tak boleh nak enjoy-enjoy sangatla.. aku just fokus untuk STPM je... aku tak nak kecewakan mak ayah aku.. result akhir tahun baru ni pun memang tak syok la... jadi tak boleh bagitau! huhu... ok la.. ni je la setakat ni... tata! =)

0 comment[s] | back to top