CherryStory


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

seriously jealous!!!




Assalamualaikum w.b.t  korang nampak tak gambar yg tak berapa nak menjadi kat atas tu?? tapi still boleh nampak lagi kan. kalau tak nampak jugak tak lama letteww.. huehue..  dan aku rasa pasti korang dah boleh agak apa yang nak diceritakan oleh aku apabila gambar ni di combined dgn tajuk kat atas tu ka?
and yess! aku tersangat la jeless.. hummm nak pegi jugak!!!!!!!! 
woahh! dalam mimpi je la nampaknye.. mane taknye tiket gilerr wooo... teringin sangat nak face to face dengan 2PM nih! bukan senang tau aku nak minat kpop nih.. 2PM je dapat mencuri hatiku! wahhh bukan maen lagi! aku minat gilerr dengan jejaka- jejaka 2pm.. yela diorang sangat hensemm+cute! dan yang paling suke ialah chansung! woahh!!!  sangat sangat hampa! btw, i hope 2pm always succes! much love  from distance to 2pm..  tata! =)


much love..


chansung oppa! heee~






                                                                                   




0 comment[s] | back to top

much love..


chansung oppa! heee~