CherryStory


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

merentas desa SMKTLS
                  Assalamualaikum uoll.. baru-baru ni sekolah aku ni mengadakan kejohanan merentas desa! hohOho!! tapi macam biase la kan aku takkan pernah b'lari pn.. kikiki..alaa malu la kan nk kena b'lari dgn budak-budak sume..<<<alasan je sume! bahahha..kali ni aku jadi petugas je dekat penamat.. takut-takut la ade orang pengsan ke ape ker..tapi xde pn.. budak-budak zaman sekarang ni mmg kuat-kuat..semangat btol aku tengok budak-budak sekolah ni merentas desa, sekolah lame aku pn x macam ni.. dan yang paling PENTING! rumah sukan aku telah m'jadi juara keseluruhan! mmg gempak habess..  yess rumah saya rumah BENDAHARA iaitu rumah hijau.. =) ok korang tengok gambar kat bawah ok..





rumah temenggung


rumah bendahara









wajib tak b'lari.. kikiki..




thanks for reading! =)



0 comment[s] | back to top