CherryStory


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

i want to be married with . . . ?
                   Assalamualaikum u all... :))  hehehe.. biase la kan, masuk je tahun baru memang ramai je hamba Allah yang akan mendirikan rumah tangga..Alhamdulillah.. dan hari ni aku telah hidup di atas bumi Allah SWT more or less for 18 years 7 months.. and i very very grateful  for all the  blesssing that were give! :)) tetibe je sedih, xlama lagi my best gurlgurl akn menamatkan zaman bujangnye.. waaaaaaaaaaa! dan memang sah2 la ianya  m'buatkn aku rase mcm nak kawen jugak! ahahahahaha..  tade la kan, aku kan still b'sekolah lagik.. huehuehue.. cepat waktu b'jalankan,  bile ingat-ingat kan balik haritu kita pegi sekolah sama-sama, main sama-sama, gosip dalam kelas sama-sama.. hari ni kau dah pun nak jadi isteri orang.. takde ape-ape yang boleh aku katakan, aku cuma nak kau tahu yang aku sentiasa mendoakan kebahagiaan kau, aku xpenah lupakan kau.. pedulikan je ape orang lain cakap.. i always support u!

                  Dan aku sebagai seorang perempuan, aku juga mengimpikan seseorang yang boleh menjaga, m'bimbing dan menyayangi aku seadanya.. =)
:
:
:
:
:
:
:
:
Kepada pemilik tulang rusukku. Aku harap engkau akan mencari dan mendapatkan aku. Aku akan sentiasa menanti  dan berdoa agar dipertemukan denganmu . Jika bukan disini, mungkin di syurga nanti, 
InsyaAllah...





0 comment[s] | back to top