CherryStory


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Hari-hari yang m'bosankan
     


      Assalamualaikum semua.. lame betol tak update my bloggie nih.. mula je proses artwork memang tak sentuh blog ni.. jadual belajar memang pack sangat, tipu la kalau cakap takde masa terluang tu tapi masa tu sangat diperlukan untuk tubuh yang montel ni rest.. huhuhu.. n Alhamdulillah artwork tu dapat disiapkan dgn sempurna dan sudah selamat dihantar.. resultnye?? blom tau lagi.. aku dah buat yang terbaik semampu aku so hanya tawakkal kpd Allah SWT agr dapatla result yang gempak gtu..

      Jadi ceritanye sekarang ni aku teramatlah bosan! yela kan exam dah abis.. Alhamdulillah, diri ini sudah terlepas drpada segala buku-buku yang tebal, tubuh yang berat ni pun dah jadi ringan.. huehue..( rasenye je la kan) sekarang aku hanye duduk umah besarkan tubuh yang dah amat besar nih.. terfikir jugak nak cari kerja, tapi keadaan cuace skrang amat tidak mengizinkan saye b'kerja.. hujan je memanjang camne nak pegi kerja.. Dipahamkan teganu banjir teruk jugak.. mujurla area marang ni taklah teruk sangat banjir.. dah musimnye, nak buat camne kan?? redha je la.. nak kuar umah pon tak boley.. tapi best gak ujan camni.. hehehem, kje aku tido je.. nak mandi pun terasa amat malas,.. macam duduk kat london dah i rase.. arap-arap lepas ni bertambah baik la cuaca supaya aku dapat pergi kerja pulak.. tak sanggup dah idop macam nih..

0 comment[s] | back to top